תיאום גלולות בערב הכלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מתחתנת עוד חודשיים ויוצא לי להיות במחזור בחתונה, כדי לתאם שלא אהיה במחזור הפסקתי את הגלולות ודחיתי את לקיחת החפיסה החדשה בשבוע, האם זה בסדר? אם כן אשמח לדחות את החפיסה בשבוע נוסף התשובה חשובה לי מאוד תודה אילת
שלום אילת ! אני לא רופאה,. שמעתי כבר על נסיונות כאלה שהסתיימו בדיוק בתוצאה ההפוכה מהתכנון. לא כדאי לבצע החלטות כאלה בלי להתייעץ עם רופא ! גשי לבדיקה (בכלל כדאי לבצע בדיקה מקיפה מדי פעם, ובפרט לפני החתונה), קבלי הנחיות מדויקות מה כדאי לקחת ומתי, ושיהיה במזל טוב ! בהצלחה !