סימנים להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני צריכה בסוף השבוע לקבל מחזור. הפסקתי לקחת גלולות כבר לפני 4 חודשים. לפני כשבוע ואפילו היום, מדי פעם אני מרגישה עיקצוצים/דקירות בחזה בעיקר בצד השמאלי. האם זה יכול להעיד על הריון? אך אינני רואה שום שינוי בגודל החזה. חוץ מזה אני מרגישה כרגיל. האם אצל כל בחורה יש תסמינים לפני הריון או שיש מצב שהיא מרגישה כרגיל ורק כאשר המחזור מאחר ובסוף לא מגיע אז ניתן להבין שיש הריון? אני בת 29 ואמא לילד בן שנתיים. אינני זוכרת מה הרגשתי בהריון הראשון. תודה מראש על התשובה.
שלום מיכל ! לא כל אחת חשה סימנים לפני האיחור במחזור, ובדרך כלל אם יש סימנים הם דומים מאד לתחושות שלפני מחזור, כך שאי אפשר לנבא אם ההריון נקלט או לא רק לפי תחושות פיזיות. שיהיה בהצלחה !