שאלה בקשר לטיי זקס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם את הבדיקה לטיי זקס גם כן אפשר לבצע דרך מכבי (אני עושה את שאר בדיקות הסקר דרך הקופה) או שיש מקום ספציפי לעשות בדיקה זו (כיוון שממומן ע"י המדינה?)??
הבדיקה לטיי זקס נעשית במספר מרכזים בארץ בתאריכים ובשעות מסויימות. הבדיקה לא כרוכה בתשלום.על בעלך לבצע את הבדיקה (אם את בהריון). התוצאות נשלחות בדואר לבית הנבדק. להלן קישור למידע על המרכזים ושעות הפעילות - http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=42&catid=195&pageid=1579 בהצלחה !