הריון עם אמצעי מניעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בן זוגי ואני מקיימים יחסי מין ללא קונדום אך לקראת שלב הגמירה משתמשים בקונדום וללא קשר אני נוטלת גלולות "פמינט". שאלתי היא האם אפשרי להכנס להריון במצב זה. נטלתי את הגלולה האחרונה ביום ג' האחרון ועדיין לא קיבלתי מחזור. האם יש לי סיבה לדאגה???? תודה מראש
שלום שירה ! אני לא רופאה, ואין כאן רופא זמין. בד"כ הגלולה בפני עצמה מספקת מעל 99% הגנה מהריון לא רצוי, ולכן אם הקפדת על נטילה מסודרת הסיכוי להריון קלוש מאד, אבל כדי להיות בטוחה - בצעי בדיקת דם ותקבלי בו ביום תשובה מדויקת. בהצלחה !