פטריה - מבקשת עיצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון, שבוע 10 ויש לי פטריה (למעשה יש לי את הפטריה כל כמה זמן, כרונית אפשר לומר). רציתי לשאול האם אגיסטן (נרות) שרשמה לי רופאת המשפחה יכול להזיק להריון, והאם מותר לשים את הנר רחוק לנרתיק או רק בפתח, מחשש שזה יגיע לעובר. מחכה לתשובה, בינתיים מחכה עם התרופה, מפחדת להסתכן. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סופי ! הרופאה יודעת על ההריון ? אם כן, ודאי שקלה את הנושא לפני שרשמה את התרופה. במדריך התרופות (נפתח מהקישור משמאל - "הריון ולידה - אתרים ברשת") מופיע אגיסטן כתרופה שמותרת בהריון, תוך התייעצות עם הרופא המטפל. הריון קל ומוצלח !