הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לאחר הזרעה שהתבצעה ב-5 ו-6 לאוקטובר יום אחר יום ואני נושאת בקרבי תאומים - שאלתי היא באיזה שבוע אני נמצאת? האם החישוב הוא מיום ה-5 ו-6 לאוקטובר - שבאותו יום נערכה ההזרעה? תודה
שלום רינה ! אני לא מנוסה בטיפולי פוריות, אבל ההגיון אומר שימי ההזרעה היו בתאריך הביוץ. האם יש סיבה מיוחדת לא לחשב לפי תאריך המחזור האחרון שהיה לך בפועל ? אם צריך לקחת תאריך התחלה שונה מהתאריך האמיתי, בד"כ מחושב מחזור אחרון כשבועיים לפני הביוץ - לכן הייתי מחשבת את תאריך המחזור האחרון שבועיים אחורה (כלומר 22/9). הריון קל ומוצלח !