שבועות ראשונים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם אני בסוף שבוע 6 הבטן שלי תפוחה כאילו אני בחודש רביעי לפחות, כ"כ ישנם כאבים בבטן תחתונה, הכאבים אינם חזקים, אבל מציקים. אין הפרשות. האם זה נורמלי? בשבוע הבה יש לי אולטרסאונד ראשון לוודא שהכל תקין, אבל כל דבר קטן הוא מלחיץ. כ"כ אין לי שום תסמינים של הריון חוץ מהחזה שממש גדל. האם מישהי עברה חוויות דומות? האם זה נראה נורמלי?
שלום יוליה ! כל מה שאת מתארת נשמע מוכר ונפוץ ונורמלי לגמרי. כאשר תיבדקי, בשבוע הבא, נצלי את הביקור כדי לקבל אישור מהרופא שלך שכל התופעות שאת מרגישה טבעיות ומתאימות לתחילת הריון תקין. הריון קל ובריא !