איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור מאחר לי בשישה ימים. עשיתי אתמול בדיקה ביתית והתוצאה יצאה שלילית, הבדיקה נשארה בבית ובערב כשבדקתי אותה נראה פס נוסף שמעיד על הריון. היום חזרתי על הבדיקה, ושוב אחרי 3 דקות על פי הוראות היצרן, לא ראו כלום אבל לאחר חצי שעה ניתן היה להבחיו בפס דק המעיד על הריון. בבדיקות ביוץ הביתיות כתוב במפורש לא להתייחס לתוצאה המתקבלת אחרי הזמן. האם הדבר נכון גם לבדיקת הריון? תודה
הי נועה זה בדיוק מה שקרה לי בבשתי בדיקות ראשונות, כ"כ זה היה ביום חמישי ולכן עד יום ראשון עשיתי עוד לפחות 3 בדיקות נוספות. לפי מה שאת כותבת את כנראה כן בהריון התשובה יכולה להופיע עד 10 דקות וכפי שקיבלתי גם תשובה שטעות היא לרב הפוכה ולא כאשר היא מראה חיובי למרות זמן שעבר. תעשי ביום ראשון בדיקת דם. בהצלחה
אני מקווה שאת צודקת, וכמוני כמוך, כבר קניתי ערכה על מנת לבדוק מחר עם השתן הראשון של הבוקר. תודה ובהצלחה גם לך