המוגלובין וB12 נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון שבוע 22 . אני צמחונית. ההמוגלובין שלי ירד פלאים כיום עומד על 10.1 וה B12 על 201 כל זה למרות שהשתמשתי בתוספי מזון כגון בברזל העדין של סולגר,בפלורודיקס, בB12 של סולגר ובפרנטל. ברצוני לדעת - א. איך להקפיץ את ההמוגלובין והB12 הכי מהר שאפשר - האם יש זריקות ברזל וB12 שאפשר לקבל? ב. בהנחה ואתחיל לאכול בשר כי אין ברצוני לפגוע בתינוקת - תוך כמה זמן יעלה חזרה ההמוגלובין והB12? תודה מראש על התייחסותכם גל
שלום גל, אני לא רופאה. לפי הבנתי, את צריכה לפנות לרופא המטפל, ועל סמך התוצאות המלאות של הבדיקות, הוא יחליט אם יש צורך לשנות/ להוסיף טיפול . פענוח בדיקות יכול להיעשות רק על ידי רופא, שלוקח בחשבון את כל הנתונים הרפואיים שלך. לגבי תזונה- כדאי שתיעזרי בפורום "תזונה נבונה", ראי ברשימת הפורומים. במידה והרופא יראה צורך ביעוץ אצל תזונאית, למיטב ידיעתי אפשר לעשות זאת במסגרת קופת החולים. אהובה