הפסקת בחילות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום אני בשבוע עשירי הבחילות והגודש בחזה הפסיקו לי כמעט לגמרי האם זה נראה לך תקין? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני ! הבחילות אמורות להיחלש ולהיעלם, אבל הדאגות - לא... אני מכירה את החרדה שאם מרגישים יותר מדי טוב, אולי זה סימן שמשהו השתבש. אצלי דרך הרגעה היחידה היתה לראות באולטראסאונד דופק ולדעת שהכל תקין, אבל מי שפחות חרדה ממני יכולה פשוט לסמוך על הגוף שלה, ולצאת מתוך הנחה שאם אין סימני דימום או כאבים - סביר להניח שההריון ממשיך להתפתח כראוי. אם את מאד מודאגת - בקשי מהרופא לראות את הדופק, בדרך כלל זו התשובה הטובה ביותר לחרדות. הריון קל ומוצלח !