גיל ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת הריון. מאז שהפסקתי גלולות המחזור שלי לא סדיר, ולכן אני לא יכולה לחשב את גיל ההריון מוסת אחרונה (ההריון שלי יותר צעיר מזה בודאות). לפני שבוע (יום שלישי) עשיתי בדיקת בטא והיא יצאה 70. השבוע ביום ראשון עשיתי עוד בדיקה והיא יצאה 600. שכחתי לשאול את הרופא. מה גיל ההרין שלי? באיזה שבוע אני עכשיו?
שלום לך ! אי אפשר לקבוע את גיל ההריו לפי הבטא. בקישור משמאל (הריון ולידה - אתרים ברשת) יש טבלה של ערכי הבטא לפי שבועות ההריון, ואם תסתכלי בה תראי איזה הבדלים עצומים יש בין הערכים התקינים לאותו גיל הריון. בעוד מס' ימים ניתן יהיה כבר לראות שק הריון, ולפי המדידה הראשונה באולטראסאונד אפשר להעריך בצורה מדויקת למדי את גיל ההריון, ועקוב אחרי ההריון לפי הגיל המחושב. הריון קל ומוצלח !