כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנחנו מנסים להכנס להריון כמעט שנה, בחודשיים האחרונים אני מרגישה כאבים בבטן תחתונה בתדירות די גבוהה. האם מישהי מכירה את התופעה? האם יתכן שהיא נגרמת מלחץ?
שלום רויטל ! אני לא רופאה, ולא מכירה את הכאבים האלה, ואני מציעה כהמלצה קבועה לא לאבחן כאבים ברשת, אלא להיבדק ולקבל אבחנה אישית. בהצלחה !
שלום רויטל, מניסיון 2 לידות בתחילת ההריון שלי היו לי כאבים בבטן התחתונה ממש כמו כאבי מחזור. יכול להיות שאת בהריון ואם כן אז שיהיה במזל. בכול אופן חשוב להבדק כי אצל כל אחת הכאבים שונים. להמעטת הכאבים השתמשתי בבקבוק חם לחימום עדין של הבטן והכאבים חלפוץ בהצלחה.................