שבוע 12
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה קצת דבילית, ובגלל שהיא דבילית, אני מרשה לעצמי להציג אותה בפורום ולא לשאול את הרופא: האם מותר לישון על הבטן? זה לא חונק את העובר? והאם מותר לישון עם סדין חימום בהריון? טוב נו 2-3 שאלות. אור
שלום אור ! אני לא רופאה, וזה בדיוק המקום לשאלות ה"קטנות" של תקופת ההריון : מותר לישון על הבטן, זה לא מזיק לעובר, הוא מוגן בשק גדול של מי שפיר. סדין חימום לא מומלץ, אבל אני לא יודעת מה הסיבה - אולי בגלל שהוא עלול להעלות את חום הגוף יותר מדי, וזה לא רצוי בהריון. הריון קל ובריא !