תכשירים למניעת כינים בהריון..וגם ג'קוזי ואמבטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מישהו יודע אם יש סכנה אם במהלך ההריון, השתמשתי בתכשירים כימים וטבעיים לטיפול משפחתילמניעת כינמת... ועוד 2 דברים שלא ברורים לי - 1. מותר או אסור ומתי מוגבלים בג'קוזי ואמבטיות בהריון ( אני כבר בטרימסטר השלישי) תודה
שלום לך ! אני לא רופאה. לגבי כל תכשיר רפואי מומלץ להתייעץ עם אחד המכונים הטרטולגיים. אני מעריכה שבשליש השלישי כבר לא נגרם נזק לעובר, אבל כדי להיות בטוחה כדאי להתקשר ולברר (ולהבא - עדיף לברר לפני השימוש). בקישור של "הריון ולידה - אתרים ברשת" יש רשימה של כל המכונים. לגבי ג'קוזי - הנה מאמר שאהובה קישרה : http://www.mycity.co.il/main/ramat-gan/article.aspx?ID=1222 הריון קל ובריא !