אופן ספירת השבועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לי ולחברה יש את הויכוח, שהבנתי שהוא נצחי, אופן ספירת השבועות... תאריך תחילת ההריון של חברתי הוא 1/6 ושלי הוא 20/6. אתמול סיימתי את השבוע ה- 22 ולכן היום כששואלים אותי באיזה שבוע אני, אני אומרת תחילת 23. ואילו חברה שלי היתה אומרת שהיא בשבוע 22. אז מה הספירה הנכונה?
שלום רוני ! את צודקת לפי כללי השפה העברית, וחברתך - לפי השפה המדוברת בקרב אנשי הרפואה... אני הייתי מציינת תמיד "שבוע 22+3 ימים", כדי לא להסתבך בהגדרות. הריון קל ובריא !