חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה התחלתי לקחת חומצה פולית של קופ"ח ומאז אני מרגישה תופעה של חוסר שינה והיפריות אני יודעת שבכדור של קופ"ח יש מינון מעבר לנדרש לצורך כניסה להריון שאלותי הן האם יש קשר לבעיית השינה (הרי חומצה פולית אמורה להרגיע ) והאם רצוי להחליף לחומצה טבעית לחלוטין מבית טבע ואם כן אשמח לשמוע המלצה תודה מראש
היי איווטי האם את לוקחת סוג של כדור נוסף, לחומצה הפולית? אם כן יכול להיות שיש התנגשות כימית אני שמעתי עד היום כולל אצלי מהחומצה הפולית על תופעות של בחילות וסחרחורות לא על היפריות אבל כל כדור משפיע אחרת על כל אחד
כן אני לוקחת אומגה לייף האם יש קשר? את החומצה אני לוקחת עד הצהריים לא בשעות הלילה ותודה על התייחסותך
כן אני לוקחת אומגה לייף האם יש קשר? את החומצה אני לוקחת עד הצהריים לא בשעות הלילה ותודה על התייחסותך
כן אני לוקחת אומגה לייף האם יש קשר? את החומצה אני לוקחת עד הצהריים לא בשעות הלילה ותודה על התייחסותך