ערך בתא 87 לאחר הזרעה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בתאריכים:2-3-11-04 ביצעתי הזרעה. בתאריך:16-11-04 התבשרתי שאני בהריון עם ערך בתא 87. האם זה תקין עבור אישה שעברה הזרעה? מהו הערך שצריך להיות תקין ביום ראשון(בדיקת דם שנייה)? האם ניתן לדעת עפ"י ערך זה האם ההריון מרובה עוברים? אודה מאוד לתשובותיכם, לחוצה...
שלום, אני מציעה לך לפנות לפורום פריון האשה...לפרופ' זיידמן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/246 את יכולה כמובן לקבל תשובה מוסמכת מהרופא המטפל. בהצלחה , אהובה