אני רק בשבוע 29 וכבר מרגישה שהבטן הולכת להתפוצץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 29 ואני מרגישה שהבטן כל כך מתוחה שהיא הולכת להתפוצץ. אני לא יודעת אם זה מתיחה של השרירים או של רקמות העור או של שניהם יחד. מה לעשות? זה ממש מטריד. האם זה הולך להיות אף יותר גרוע? הלפ!
שלום מיטל ! אין לי בשורות מעודדות... העובר ימשיל לגדול גם בשבועות הקרובים, והבטן גדלה איתו. תוכלי לנסות להקל על תחושת המתיחה ע"י שימוש בקרם גוף (רצוי קרם שמיועד להריון, או מחומרים טבעיים. מומלצת במיוחד - חמאת קקאו), וכן ע"י שימוש בחגורה מיוחדת להריון, שמחלקת את המעמסה על שטח רחב יותר ומקלה על שרירי הבטן והגב התחתון. המשך הריון בריא ומוצלח !