הפרשות תכופות...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי . אני בחודש רביעי ולאחרונה יש לי הפרשות די תכופות , תמיד היו לי אבל לאחרונה התדירות עלתה, אני שמה תחתוניות , לכן אני לא בטוחה אם הצבע הוא לבן או שקוף, בגלל שאני בשליש השני אני די חוששת לגבי הפלה מאוחרת ללאסיבה מיוחדת , רק ממה שקראתי בספרים , לכן אני ערה לגבי כל דבר שקורה.. האם זה נורמאלי?
שלום ג'וד ! הפרשות תכופות, לבנות או שקופות, הן נורמליות לגמרי בהריון. חבל שתחששי להפלה (הסיכויים לכך יורדים מאד בשליש השני של ההריון), במיוחד אם אין לך סיבה רפואית לחשש. כדאי לשים לב לשני דברים : אם ההפרשה ממש מימית - זה עלול להעיד על דליפת מי שפיר, ואם הכמות גדולה, או צבע שונה או ריח רע או צורב ומגרד - זה עלול להעיד על פטריה. אם נראה לך שמדובר במצב כזה, כדאי להיבדק ולקבל טיפול. הריון קל ומוצלח !