אמא ל-3 בנות שחפצה בבן ,וקיימה ימים לפני הב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה דעתכן ? אבל מכיוון שזה הריון אחרון,ושוב התפספס לי הביוץ יצא לי בדיוק הפוך "ממתכון לבן",גם לא גמרתי ראשונה משום מה,גם התחלתי לפני הביוץ מה שאמור להיות רק ביום הביוץ בקיצור הכל הפוך . האם משהיא עשתה כך ובכל זאת יצא לה בן? אני משתגעת ממתח בעלי כבר עצבני עלי בטענה"שאני לא אלוהים"זה ידוע לי אבל אין פשוט עם מי לדבר ולפי כל המחקרים שקראתי כתוב שזרעים נקביים עמידים יותר לכן סיכויי לבת עולים מה אתן אומרות צמאה לכל תשובה תודה רבה מראש
שלום לך ! אני הייתי באותו מקום - אבל הפוך : עשיתי הכל כדי ללדת בת, ונולד בן... בכל השיטות יש רק כ-80% אחוזי הצלחה, כך שעדיין יש לך סיכוי לא קטן ללדת בן. אני מציעב\ה לא להתעמק מדי בחישובים האלה, וכמו שאומרות הסבתות - לא חשוב בן או בת, העיקר שיהיה בריא... בהצלחה !