גדילת העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום! העוברון שלנו בשבוע 30 היה מבחינת המשקל באחוזון 70, ובכלל לאורך כל ההריון היה תמיד גדול מעט מגיל ההריון. במעקב גדילה בשבוע 34 משקלו התאים לאחוזון 50. שאלתי היא האם זה תקין שהוא לפתע 'האט' את גדילתו? אציין שהמוניטור תקין, מי שפיר בכמות תקינה והשליה בדרגה המתאימה. אשמח לשמוע דעתך. תודה!
שלום שירי ! אני לא רופאה, וכדאי להפנות את השאלה לאחד מהפורומים שעוסקים באולטראסאונד - בדוקטורס או בסטארמד. ממה שידוע לי, הרופא עוקב אחרי קצב הגדילה, ואם היה חושד בבעיה כלשהי היה מזמין אתכם למעקב בקרוב. בהצלחה !