האם זה סימן להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעוד כארבעה ימים אני אמורה לקבל את המחזור ושמתי לב שמאתמות יש לי הפרשות לבנות מוגברות. לא זוכרת דבר כזה בעבר. ראיתי באחת ההודעות הישנות שמישהי טענה שזה סימן להריון. אודה אם מישהו מוסמך יענה לי. ובכלל האתר שלכם מדהים!
ייתכן אך לא בהכרח בהצלחה!
ייתכן אך לא בהכרח בהצלחה!
ובכ"ז אני סקרנית. אני ביום ה-27 וההפרשות הלבנות ממשיכות.(התחילו משלשום) מישהי יודעת בבקשה אם זה סימן להריון? אני כ"כ רוצה שהתשובה תהיה חיובית אך לא רוצה להתאכזב! המחזור שלי צריך ךהיות ביום 29 או 30.