תוצאות בדיקת דם לסכרת הריונית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 25 להריוני וערכתי בדיקות דם לסכרת הריונית (זו עם התמיסה) תוצאת Glucose challenge test 1h יצאה לי 132.4, האם זה סביר או מצביע על סכרת? מעבר לכך באותה בדיקת דם יצא לי RBC=3.68 שהוא נמוך מהרף התחתון שעומד על 3.8 וגם MCV=98 (גבול עליון הוא 97) מה מבטאות תוצאות חריגות אלה, על מה הם מצביעות והאם עלי לעשות בדיקות נוספות?
שלום שירי ! תוצאות של בדיקות כדאי שרופא יפענח. בדיקת 50 גר' סוכר נחשבת לתקינה עד ערך של 140, כך שהתוצאה שלך גבוהה אבל תקינה. לגבי הבדיקות האחרות - אין לי מידע. המשך הריון קל ומוצלח !