המוגלובין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 25+6 לאחרונה ביצעתי ספירת דם להל"ן התוצאות: hgb - 11.8 הנורמה - 12-16 hct - 33.8 הנורמה - 33-46 hyper - 5.0 הנורמה - 0-4.0 אלה הממצאים ה"חריגים". מה זה hct? מה זה hyper? ני יודעת שה-hgb זה ברזל, בטיפת חלב נאמר לי שזה תקין. ואני טוענת שזה טיפה נמוך כי בפעם האחרונה שעשיתי ספירת דם היא הייתה 12.8 (שבוע 15+7) שאלתי היא האם נכון לקחת טבליה נוספת של פרנטל או להשאיר את זה ככה. אודה על התשובה. יום נעים, לילך!
שלום לילך ! תמיד כדאי שרופא יסביר מה משמעות התוצאה בבדיקה. ההמוגלובין שלך ממש לא נמוך להריון, וגם אם הרופא יחליט שצריך תוספת ברזל - הוא ירשום אותה בנפרד (או עם חומצה פולית). בשום פנים לא כדאי לקחת על דעת עצמך מינון כפול של מולטיויטמין כמו פרנטל, כי יש בו ויטמינים שעודף שלהם עלול לגרום נזק. המשך הריון קל ובריא !
בס"ד מה זה hypo ,gpt , eds , hgb. בתודה מראש