אני בתחילת ההריון- כמה שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
א. האם מישהי יודעת כמה עולה מעקב הריון אצל רופא פרטי? במה זה יותר טוב? והאם זה שווה את זה? ב. אם הבדיקה הביתית היתה חיובית, מה הסכון להפלה בשבועות הראשונים של ההריון? (כמה אחוז?) ג. האם מותר לחמצן שערות על הבטן?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! מזל טוב להריון הצעיר. לגבי מעקב הריון פרטי - אינני יודעת. תמיד הסתפקתי ברופא קופ"ח. הסיכון להפלה בשבועות הראשונים הוא כ-30%, ויורד באופן דרסטי ברגע שנצפה דופק (שבוע 7-8). מותר לחמצן שערות על הבטן, אבל לא להשתמש בחומרים כימיים חריפים יותר. הריון קל ומוצלח !