דלקת בשלפוחית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 22 ואני חושבת שיש לי דלקת בשלפוחית השתן, אני רצה לשרותים כל חצי שעה אבל יוצא לי רק מעט מאד, והתחושה מאד לא מספקת, כאילו משהו עוצר את השתן. מחר אני עושה בדיקת שתן לתרבית אבל התוצאות לוקות שלושה ימים... מה אפשר לעשות בינתיים כדי להקל על התחושה הלא נעימה? אני משתדלת לשתות הרבה כמו שמומלץ, אבל אולי יש משהו טבעי שאפשר לקחת בהריון? אולי זו בכלל תופעה נורמלית?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני ! בהריון לא פעם יש תחושה כמו שתיארת, וטוב שאת מבצעת את הבדיקה. תרופות טבעיות - מיץ חמוציות, ויוגורט ביו. גם אם לא יועיל - לא יזיק. בהצלחה !