כאבי ראש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 32 ולפני כשבוע התחילו לי כאבי ראש ואני מרבה לשתות ומאז בודקת לחץ דם והכל תקין עשיתי העמסת סוכר 50 גר' והכל תקין מה עוד נשאר לבדוק?? ולמה זה קורה כל כמה ימים בלי רצף אך כזה בא זה כואב במיוחד ברקות ואולי זה בגלל שאני הצטננתי אך זה קרה לי רק ביום שבת וכאבי ראש התחילו לפני לכן אני לא בטוחה שזה בגלל זה אשמח לקבל יעוץ???
שלום נטלי ! הגיוני שכאבי הראש קשורים להצטננות. כדאי שתלכי לרופא, ותקבלי טיפול - חבל לסבול סתם. בהצלחה !