שאלה בקשר לביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צהריים טובים צליל. היום בבקר זיהיתי בודאות ביוץ (רכשתי את המכשיר ע"י רוק),שאלתי היא שלפני יומיים בעלי גמר לי "קצת" בפנים ,והיום היה ביוץ מלא וקיימנו יחסים. האם לדעתך הזרע שלפני יומיים תפס?או היום(אני סקרנית כי ברצוני לנסות אולי להרות בן)אני יודעת שצריך אך ורק ביום הביוץ ולזרע יש תוחלת של מס' ימים. תודה מראש.
היי בספרים שונים ממליצים על קיום יחסי מין לא רק ביום הביוץ אלא גם מספר ימים לפני כדי שהסיכויים להיכנס להריון יהיו גבוהים יותר . בהצלחה
שלום ריוי ! הזרע יכול לשרוד 48-72 שעות, כך שבהחלט יכולה להיות הפריה מהמגע שלפני הביוץ. אם כך יהיה, הזרעים ה"שרדנים" יותר ברובם יוצרים בנות, כך שהסיכוי ליצירת בן דווקא נמוך יותר. בכל מקרה, לא מדובר על מדע מדוייק : התיאוריה הזו נכונה רק ב-80% מההריונות בערך, ובנוסף - לא כל מגע סביב יום הביוץ מניב הריון. מקווה שמה שאת מאחלת לעצמך יתגשם ...