נשירת שיער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני לאחר לידה כ- 5 חודשים סובלת מנשירת שיער מרובה. כמו כן אני סובלת מאנמיה. האם יש תרופות מסוימות שיכולות לעזור. אודה לתשובתך.
שלום צחית ! אני לא רופאה. בהריון יש תופעה של עצירת נשירת השיער, ואחרי הלידה - גל של נשירה של כל השיער שלא נשר במהלך חודשי הריון. זה מוכר, ועשוי להימשך עד שנה. גם לאנמיה, וגם להקלה על התופעות, מומלץ להמשיך עם מולטיויטמין (פרנטל למשל) גם לאחר הלידה. אם האנמיה חריפה - בקשי מהרופא תוספת ברזל. בהצלחה !