ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעונינת בניתוח קיסרי ,אני יודעתאת כל הסיבוכים הקימים ועדיין אני רוצה את זאת. הרופאה שלי מאוד מתנגדת ואינה מוכנה לעזור לי, כל הזמן מדברים על זכיות היולדת, אך בפועל זה לא כך. אייך ואיפה אני יכולה ללדת בניתוח באזור הדרום? תודה לילי
שלום לילי ! אינני מכירה היטב בתי חולים בדרום, אבל בכל בית חולים תוכלי ללדת בניתוח אם רצונך בכך, גם ללא הצדקה רפואית. כמובן שהצוות ינסה לתת לך תמונה מלאה על הסיכונים, אבל ההחלטה הסופית - בהחלט שלך. כדאי לך לפנות לבית החולים בו את מעונינת ללדת (מבחינת המחלקה, התינוקיה וכד'), ולברר מה המדיניות בו וכיצד נרשמים לניתוח אלקטיבי. (מילה אישית - אני מציעה לך לשקול שוב את החלטתך, כי לניתוח החלמה קשה יותר והשפעות ארוכות טווח. ההחלטה היא שלך, אבל חשוב שתכירי את כל המידע הרלבנטי כדי להחליט בצורה שקולה). בהצלחה !