פציאליס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 31 להריוני לפני כשבוע קיבלתי מעין "שיתוק" בחצי הפנים שמתבטא בקושי בגירת העין הרמת מצח ושרירי חצי הפנ לא מתפקדים . קיבלתי טיפול תרופתי בקורטיזון וזווירקס האם יש חשש ישיר לפגיעה בעובר מנטילת תרופות אלו ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ורד ! אני מעריכה שבשבוע 31 ההריון שלך כבר מכריז על קיומו, ובוודאי ציינת גם לרופא שאת הרה. כדי לוודא אם יש לתרופות השפעה על ההריון ו/או העובר, אפשר להתקשר לאחד המכונים הטרטולוגיים, את פרטיהם תמצאי בקישור משמאל - "הריון ולידה - אתרים ברשת". בהצלחה !