מחזור לא סדיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הפסקתי לקחת גלולות לפני 8 חודשים. במשך 3 חודשים לא היה לי מחזור בכלל ואחרי כן מחזור לא סדיר, אחרי 33 ימים, 39 ,37 ופעם אחרונה שקיבלתי היה ב-2/10/04 לפני 41 ימים. עשיתי בדיקת הריון לפני יומיים והתוצאה שלילית. האם יתכן שאני בכל זאת בהריון? או איך אדע עם יש לי ביוץ? איך אפשר להסדיר את זה?
שלום לך ! אני מציעה שתתייעצי עם רופא שמתמצא בפוריות האשה. אפשר לעקוב ע"י אולטראסאונד אחרי הזקיקים ולוודא אם יש ביוץ, אפשר להסדיר את המחזורים, אפשר למנוע ממך הרבה חרדות - אבל לא ע"ג הרשת, אלא רק אצל רופא בשר ודם. הטיפול הוא בד"כ פשוט, מהיר ויעיל מאד. בהצלחה !