תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום עשיתי בדיקת שתן וקיבלתי תשובה חיובית. אין לי שום תסמינים שלילים, שום תופעות לוואי. המחזור שלי אינו סדיר. להערכתי אני באיחור של יום או יומיים. האם תופעות לוואי היו אמורות להתחיל? האם אפשר לסמוך על הבדיקת שטן? בדיקת דם אני אוכל לעשות רק ביום ראשון
הי יוליה, קודם כל מזל טוב על ההריון. לא אצל כל הבנות מופיעים תסמינים ובטח שלא כל כך מוקדם. אני התחלתי להרגיש את ההריון רק בשבוע שש בערך- אז התחילו הבחילות והחזה החל לגדול. מקווה בשבילך שתצליח לדלג מעל כל התסמינים הפחות נעימים. לא חובה להרגיש אותם!! שיהיה הריון קל ותקין, אסנת
לאוסנת תודה על תשובתך האם בדיקה ביתית מדויקת ואפשר לסמוך אליה?