האם אני בהריון...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ- 5 חודשים הפסקתי גלולות, אני מנסה להכנס להריון אבל המחזור שלי לא סדיר 42 יום,44 יום,35 יום ו32 יום קיבלתי מחזור בפעם האחרונה ב-07/10 המחזור מאחר עשיתי בדיקת הריון לפני 3 ימים ויצאה שלילית האם זה נכון?! אין שום סימן לקבלת מחזור מתי אני צריכה לבייץ בפעם הבאה?
טל שלום, מכיון שהמחזור שלך לא סדיר, קשה לדעת האם מדובר במחזור ארוך או בהריון. אני ממליצה לך להמתין עוד כמה ימים ואם עד אז לא תקבלי וסת, לעשות שוב בדיקת דם להריון שהיא הבדיקה האמינה והטובה ביותר. בהצלחה ובתקוה לבשורות משמחות.
שאלתי היא מתי הזמן הכי טוב להיכנס להריון? איך יודעים מתי מגיע הביוץ?