האם אני קרובה ללדת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת מוניטור היום, שבוע 39 נצפו צירים סדירים (ללא כאבים), מחיקת צוואר 80%, ללא פתיחה. האם הדבר מבשר על לידה קרובה ביום יומיים הבאים ? או שיתכן וזה ימשך מס' ימים אח"כ ? (הפקק הרירי נשר לפני כיומיים). תודה רבה
טלי שלום, לפי הידוע לי בי"ח מקבל ללידה עם פתיחה של שלוש אצבעות. לפי מה שאת מציינת הלידה קרובה ואת צריכה להיות במעקב של בית החולים (מוניטור וכו') ולשים לב לפרק הזמן שבין ציר לציר. אם יש לך צירים סדירים (וכואבים) כל חמש דקות או ירידת מים, גשי לבי"ח. אני מאחלת לך לידה קלה ומוצלחת !