אנטיביוטיקה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לאחר טיפול ivfבקרוב אאלץ לעבוא טיפול שיניים כרורגי. רופא הטיפולים יעץ לקחת טיפול של מוקסיפן סה"כ 5 כדורים (250 מג)רק בגלל שזה הריון "יקר" כהגדרתו. רופא מעקב ההריון יעץ לי לקחת מוקסיפן במשך 4 ימים(24 כדורים) מה לעשות? אין חשש לקבל טיפול אנטיביוטי ,אני אהייה בשבוע 11? תודה רבה רבה
שלום שירה ! אני חושבת שכדאי להתייעץ עם המרכז הטרטולוגי (פרטים - בקישור משמאל, "הריון ולידה - אתרים ברשת"), ולחזור עם ההמלצה שלהם לרופא המטפל. כמה שזכור לי, מוקסיפן מותר בהריון, אבל אולי בגלל טיפולי הפוריות יש איזו מגבלה במינון. אולי כדאי לדחות קצת את הטיפול הכירורגי - אחרי שבוע 15, כאשר כל מערכות העובר מושלמות, ותרופות לא יגרמו לו נזק ? בהצלחה !