מחזור והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נשואה כשנה ועד לפני הנישואים נטלתי גלולות למניעת הריון במשך כ- 8 שנים (אני בת 30). אנו מנסים להכנס להריון די הרבה זמן וללא הצלחה. בד"כ הוסת שלי סדירה עד 5 ימים. לפני כחודשיים קיבלתי וסת שהתארכה ל- 10 ימים, הייתי נקייה שבועיים ושוב קיבלתי וסת שגם נמשכה 10 ימים. עשיתי בדיקת הריון ביתית והתוצאה הייתה שלילית. אציין כי אנחנו זוג דתי השומר נידה (ימי מחזור+7 ימים נקיים) וחברה ציינה בפני כי ייתכן שהביוץ מתרחש בימים הנקיים, האם זה נכון? מה עושים במקרים כאלו? פניתי לרופאת הנשים שלי, היא שלחה אותי לבדיקת אולטראסאונד פנימי ושם ראו שהכל תקין, לדבריה. איך ממשיכים מכאן? מודה לתשובתכם המהירה.
שלום מירב ! יש טיפול יעיל לבעייה של ביוץ מוקדם מדי. אני מציעה לפנות למכון פוע"ה : www.puah.org.il בהצלחה !