אני בשבוע השש עשרה ויש לי שאלה לגבי תוסף מזון ה,,
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע השש עשרה ויש לי שאלה לגבי תוסף מזון לחיזוק המערכת החיסונית בפני שפעות, וכדומה. המוצר נקרא "פוראור בי פרופוליס" ומכיל פרופוליס 500 מ"ג, דבש ומזון מלכות אורגניים, בטעם שקדים טבעי. הרופא המטפל בי פתר אותי בתשובה סתמית ולא עניינית "לא מכיר לא יודע" הוא אפילו לא ניסה לחפש חומר ואו להתייעץ. א. השאלה שלי היא האם מותר לי לקחת את תוסף המזון הטבעי הזה או לא? ב. אם מי ניתן להתייעץ לגבי זה? תודה על תגובתכם המהירה המצוננת
שלום לך ! הכתובת לתשובה מוסמכת לגבי תרופות ו/או תוספי מזון היא אחד המכונים הטרטולוגיים. אם תקליקי על צילום המקלדת בשמאל, תמצאי בסוף הרשימה את הפרטים. הריון קל ובריא, ורפואה שלמה !