GOLF BALL
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בסוף שבוע 24 בצעתי ס.מערכות מורחבת והרופא אמר שרואים GOLF BALL ושזה בד"כ נעלם עם ההריון וגם אם תינוק נולד עם זה - אז אין מה לדאוג. מה זה? מה זה ממצא אקוגני בחדר הלב? מה עלי לעשות בשלב זה של ההריון?? תודה, המודאגת....
שלום, כדאי שתפני לפורום אולטראסאונד במיילדות וגינקולוגיה, כאן בדוקטורס. עד שד"ר חזן יענה לך, תוכלי לעשות חיפוש בפורום הנ"ל לפי : כדור גולף golf ball ממצא אקוגני מוקד אקוגני ותמצאי תשובות רבות של ד"ר חזן וד"ר וולמן בנושא. אהובה
יאל תדאגי,גם לי אמרו את זה,והלכתי לאקו לב עובר,ולבסוף הכל בסדר וכמו שאמר לך הרופא שלך כך גם אמר לי מנהל מחלקת קרדיולוגיה בביהח דנה,אז המשך הריון שקט ורגוע,ובלי דאגות מיותרות.