קשיים להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 32. עברתי הפלה בעזרת כדורים אצל רופא נשים לפני שנתיים. מאז אני מתקשה להרות. האם יש קשר בין הפלה בעזרת כדורים ובין כניסה להריון?האם הפלה כזו מסוכנת? הרופא שעשה לי את ההפלה ל התריע מפני שום דבר ולא הזכיר בכלל סכנו. האם קיימים סיכונים? מהם?
ככל הידוע לי, לא אמור להיות קשר בין הדברים.
היי ליאת! אין שום סיכון בהפלה בעזרת כדורים במידה וזה נעשה ממש בהתחלה - הרי לא היה כאן התערבות כירורגית. ברגע שעושים גרידה זה כבר סיפור אחר. כאן יש סיכון גדול מאוד במיוחד כאשר מדובר בהריון ראשון.