בן או בת האם ניתן לבחור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי האם יש רופאים דרך קופות החולים שעושים מעקב זקקים לקביעת מין העובר? או רופאים פרטים?אם מישהו מכיר אשמח לקבל המלצה.
כפי ששמעתי וקראתי: להולדת בת יש לשטוף את הנרתיק בחומץ לפני קיום יחסי מין. ולאכול דברים חומצתיים. להולדת בן: שטיפת הנרתיק בסודה לשתיה. יש אתר באינטרנט שנקרא תינוק בא לעולם או משהו כזה ושם יש הסבר על השטיפות. נאמר עוד שיש לקיים יחסי מין יום כן ויום לא כדי ללדת בת ולסיים את הקיום יחסי מין יומיים לפני הביוץ. מה שידוע לי קיום יחסי מין ביום הביוץ: הולדת בן. מקווה שהכל מובן. בהצלחה. גם: אם רוצים בת, לאשה א ס ו ר לגמור.