תנועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאיזה שבוע ניתן באופן ודאי להרגיש תנועות עובר? (כלומר ממתי צריך להתחיל להלחץ אם לא מרגישים?) תודה
שלום שירלי ! בהריון ראשון מתחילים להרגיש את התנועות בשבוע 20-22. בהתחלה כמו פרפורים או בועות בבטן, ואח"כ זה נהיה הרבה יותר ברור וחזק, ואז נזכרים שבעצם התחושות הופיעו אפילו קצת יותר מוקדם. בהריונות חוזרים, כשיודעים לאיזו תחושה לצפות, אפשר להרגיש את העובר משבוע 16-18, ויש כאלה שבטוחות שהרגישו אפילו מוקדם יותר. הריון קל ומוצלח ! (להילחץ צריך רק אחרי שבוע 28, אם לא מרגישים לפחות 3 תנועות במשך חצי שעה.)