חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי צליל.. האמת היא שאני קצת מבולבלת.. אני עוברת על השאלות... תוצאה של חלבון עוברי .. היא צריכה להיות גבוהה יותר מ 1:380 על מנת שיבצעו את בדיקת מי השפיר או נמוכה יותר? לא ככל שעולה הסבירות .. האחד ל.. יותר גבוהה ככה הסבירות לתסמונת נמוכה יותר? יום טוב
שלום ענבל ! ככל שהמספר גבוה יותר - הסיכון נמוך יותר. 1:50 פירושו שילד אחד מתוך חמישים יוולד פגוע. 1:2000 פירושו שרק אחד מתוך אלפיים פגוע. אם המספר אחרי הנקודותיים יותר גדול מ-380, זו נחשבת תוצאה טובה שלא מצדיקה בדיקת מי שפיר. מקווה שעזרתי...