מבקשת המלצה לד"ר יגאל וולמן או ד"ר גל ברקאי לסקירת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי מכירה? ממליצה?
שלום קרן, אני עשיתי סקירת מערכות מאוחרת אצל ד"ר וולמן באיכילוב. למרות שלא הגעתי אליו באופן פרטי, היחס שלו היה פשוט מקצועי, אישי ונפלא. בשעות הבוקר התינוקת שלי פחות פעילה, כך שהיה לו קשה להזיז אותה ולראות הכל "מחתך אופטימלי", לדבריו. לכן, הוא ביקש שאשוב מספר פעמים, עד שהיה בטוח לחלוטין שראה הכל היטב. כל זאת בחיוך וברוגע, ומבלי ליצור אצלי חשש כלשהו שמשהו אצל התינוקת לא בסדר. ממש נהניתי והרגשתי בטוחה שהתינוקת נבדקת היטב. ממליצה בחום!