הפלה וסוג דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בעלת סוג דם O שלילי. לפני כשלוש שנים עברתי הפלה מלאכותית בבי"ח תל השומר. אני לא זוכרת אם קיבלתי חיסון לאחר ביצוע ההפלה כנגד נוגדני RH שלילי (למיטב זכרוני לא קיבלתי חיסון). כיום אני מנסה להרות. האם יכולה להיווצר בעיה כרגע אם יהיה הריון במידה שלא קיבלתי את החיסון. כיצד אברר האם קיבלתי את החיסון לאחר ההפלה?
הי מה שאת צריכה לבדוק זה האם יש נוגדנים בדם שלך ( אם נניח לא קיבלת חיסון , אז יתכן מצב שפיתחת נוגדנים - ואז תתכן בעיה ) אז לפני שאת מנסה להרות - גשי לרופא שלך ובקשי לבדוק זאת ( בדיקת דם פשוטה ) איילת