טוסיק תפוס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולן, מה גורם לטוסיק להיות תפוס בזמן הריון? כל טוסיק שמאל שלי כאילו משותק וממש כואב לי. אני הולכת בסחיבת רגל שמאל. יש משהו שאני יכולה לעשות כנגד זה?
שלום לילך ! בדרך כלל מצב כמו שאת מתארת נוצר כאשר הרחם לוחץ על עצב מסוים, ויוצר "שיתוק זמני". לפעמים העובר ממש "מתיישב" על נקודה מסוימת שגורמת לכאב בירך, בישבן או בגב, וברגע שהוא משנה תנוחה - הכאב נעלם. אין לזה תרופה, לפחות לא משהו שאני מכירה, ואפילו לא תרופות סבתא... אבל מיד עם הלידה זה יחלוף ! הריון קל ובריא !
צליל שלום, תודה על תשובתך. הבעיה היא שהטוסיק התפוס ממש מגביל אותי. אני מתקשה לשבת על הטוסיק, לעמוד, ללכת. אני רק יכולה לשכב ולשבת על חצי טוסיק בהטיה לצד. האם אין תרגילים או משכך כאבים שאפשר לקחת?