הקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, אני בשבוע 12+1 סבלתי מבחילות נוראיות בשבוע שעבר והיום ופעם אחת דחפתי אצבע כדי להקיא כי לא יכולתי יותר לסבול וזה ממש עזר לי וגם היום... האם זה מסוכן לדחוף אצבע ולהכריח את הגוף להקיא?? האם זה יכול לפגוע בעובר?? שתיתי הרבה אח"כ ואכלתי אבל זה שיפר את ההרגשה משמעותית...לא יכולתי לסבול יותר . תודה
שלום פיצי ! לא גרמת שום נזק, לא לעצמך ולא לעובר. רק אם ההקאות הופכות לנוהג של מס' פעמים ביום, כדאי לפנות לייעוץ רפואי. הריון קל ומוצלח !