נוזל בשק האשכים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באולטראסאונד האחרון שערכתי שבוע 31+ נאמר לי ולא הוסברה המשמעות שיש נוזל באשכים של התינוק מה הדבר אומר מה ההשפעות בעתיד??? תודה מראש
שלום לך, אני מבקשת לציין שאני לא רופאה. כדי לקבל תשובה מקצועית מרופא, כדאי שתפני לד"ר חזן בפורום אולטראסאונד - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 אם הכוונה היא לתופעה של מים בשק האשכים - הידרוצלה, יש מאמר כאן בדוקטורס - http://doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/503/xCT/64 בכל מקרה, חשוב שתקבלי הסבר מהרופא המטפל, שעוקב אחר ההריון. הריון בריא, אהובה