עלייה בנוגדני CMV
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון ראשון שבוע 11. בטרם ההריון ביצעתי בדיקות דם כולל בדיקה לנוגדני CMV ונמצא כי אני לא חולה ורמת הנוגדנים היא 2.7 שזו נחשבת, לדברי הרופא המטפל, לרמה גבוהה. בשבוע תשיעי להריון ביצעתי בדיקת דם נוספת אשר הראתה עלייה ברמת הנוגדנים לערך של 3.8. האם הדבר מעיד כי חליתי ב-CMV והאם קיימת סכנה לעובר. יש לציין כי אני עובדת עם ילדים בטווח גילאים רחב.
שלום סיון, אני לא רופאה. בנושא נוגדנים ל-CMV , כאן באתר דוקטורס, כדאי לפנות לד"ר אפרים הלפרין בפורום מחלות זיהומיות . - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/312 כדאי שבשאלתך תעתיקי את התוצאות במלואן. בכל מקרה, זה לא מחליף את היעוץ עם הרופא המטפל., שמכיר את כל הנתונים הרפואיים שלך. הריון קל ובריא, אהובה