העמסת סוכר מורחבת - תוצאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום עשיתי בדיקה לעמסת סוכר 100 גר' לאחר צום והתוצאות הם: לאחר צום 85 אחרי שעה 164 אחרי שעתיים 156 ואחרי שלוש שעות 115 הייתי רוצה לדעת אם התוצאות טובות כי התוצאה שאחרי שלולש שעות היא יותר גבוה מגבולות הנורמה , נ.ב בתוצאה של העמסת סוכר 50 גר' היה 146.9 אשמח לתשובה
שלום ציפי ! אני לא רופאה. בד"כ רק אם שתי תוצאות מתוך הארבע לא היו תקינות, זהו עדות לסכרת הריונית. אני מציעה לך לחזור לרופא ששלח אותך לבדיקה, ולהתייעץ איתו. בהצלחה !
שלום ציפי ! אני לא רופאה. בד"כ רק אם שתי תוצאות מתוך הארבע לא היו תקינות, זהו עדות לסכרת הריונית. אני מציעה לך לחזור לרופא ששלח אותך לבדיקה, ולהתייעץ איתו. בהצלחה !